Peš poti na SC Cerkno

Po prijetnem sprehajanju na Smučarskem centru Cerkno, vas vabimo, da se okrepčate v naši imenitni restavraciji. Dnevno so na voljo okusne domače jedi, za vikend pa je izbor jedi še bogatejši. Restavracija na Smučarskem centru Cerkno vas vabi v vseh letnih časih.

KROŽNA SPREHAJALNA POT 1 – SC CERKNO

(Označena peš pot)
Dolžina: 2,38 km
Višinska razlika: 49 m
Čas: cca. 35 min
Začetna točka: Restavracija SC Cerkno
Najnižja točka: 1242 m.n.v.
Zahtevnost: Lahka
Podlaga:  makadam (100%)
GPS: Prenesi gpx datoteko

Začetek poti je pri Restavraciji SC Cerkno. Popelje Vas ob malem in velikem akumulacijskem bazenu do Pretovča, kjer na makadamski cesti zavijete levo. V naslednjem križišču ponovno zavijete levo in se po cesti, ki pelje preko zimskih smučarskih prog (Partizanska, Lom in Grič) pridete pod Restavracijo SC Cerkno. Pot ni zahtevna in je primerna za vsakogar. Med potjo lahko občudujete Julijske Alpe, Porezen, Ratitovec, vrhove Cerkljanskega in Idrijskega hribovja, v lepem vremenu pa bo pogled segel vse do Krima in Snežnika.

Oglejte si KROŽNA SPREHAJALNA POT 1 – SC CERKNONeimenovano na večjem zemljevidu.

KROŽNA SPREHAJALNA POT 2 - SC CERKNO

(Označena peš pot)
Dolžina: 4,99 km
Višinska razlika: 180 m
Čas: cca. 1 ura in 25 min
Začetna točka: Restavracija SC Cerkno
Najnižja točka: 1120 m.n.v.
Najvišja točka: 1300 m.n.v.
GPS: Prenesi gpx datoteko
Pot se začne pri Restavraciji SC Cerkno. Pot vas popelje ob malem in velikem bazenu do Pretovča.
Od tu naprej se hodimo po markirani poti, katera nas pelje navzgor na vrh Smoletovše (1300 mnv.). Nato se spustite do sedla Slugov grič na makadamsko cesto. Če nadaljujemo levo po tej cesti vas pelje na Blegoš, vendar če želite dospeti nazaj na svoje izhodišče morate tukaj zaviti na desno. Pot vas pripelje do Slugovega ovinka na katerem nadaljujete pot na desno oziroma navzgor proti izhodiščni točki. Na tem ovinku lahko opazite Italijansko obmejno kasarno, katera spominja da je nekoč tu potekala meja med Jugoslavijo in Italijo.
Med potjo lahko občudujete Julijske Alpe, Porezen, Ratitovec, vrhove Cerkljanskega in Idrijskega hribovja, v lepem vremenu bo pogled segel vse do Krima in Snežnika.

Prikaži večji zemljevid

KROŽNA SPREHAJALNA POT - POČIVALO

Dolžina: 8,10 km
Višinska razlika: 361 m
Čas: cca. 2 ura 30 min
Začetna in končna točka: Počivalo
Najnižja točka: 930 m.n.v.
GPS: Prenesi gpx datoteko

Izhodišče in konec poti se nahajata na Počivalu, ob spodnji postaji 6 sedežnice Počivalo. Pot prične skozi gozd, nato pa se v večini vije po travniku, po katerem pozimi poteka smučarska proga. Skozi celotno pot hodite po makadamski poti, katera nas pripelje do travnika »Grič«, katerega prečkate po makadamski cesti in se priključite na cesto katera se vzpenja po pobočju. Ko se povzpnete na »Grič« (zimska smučarska proga Grič) se lahko spogledate z kraljem Julijskih Alp – Triglavom. Po tej cesti nadaljujete do križišča, kjer zavijete na desno, čez nekaj deset metrov pa takoj na levo. Pot vas pripelje do samopostrežne restavracije od koder se odpre čudovit  razgled. Med vzponom ste  lahko občudovali Julijske Alpe, na vrhu pa se boste spogledali tudi z Poreznom in Ratitovcem, opazovali pa boste lahko še vrhove Cerkljanskega in Idrijskega hribovja, v lepem vremenu pa bo pogled segel vse do Krima in Snežnika.
Od tu se naprej odpravite mimo malega in velikega bazena do Pretovča. Tu se spustite po kolovozu do glavne ceste (pred Slugovim ovinkom – križišče). Ob križišču, skrito v gozdu opazite vojaško Italijansko kasarno, katera spominja da je tukaj nekoč potekala Rapalska meja. Na tem križišču zavijete na desno in se nato spustite delno po makadamu delno po asfaltu do začetnega izhodišča Počivalo. Med potjo greste mimo furmanskih korit, katere so uporabljali za napajanje delovne živine.

Oglejte si Krozna sprehajalna pot: Pocivalo na večjem zemljevidu.

KROŽNA SPREHAJALNA POT - TUŠKOV GRIČ

Dolžina: 6,40 km
Višinska razlika: 306 m
Čas: cca. 1 ura  45 min
Začetna in končna točka: Tuškov grič
Najnižja točka: 985 m.n.v.
Podlaga: makadam (90%)
GPS: Prenesi gpx datoteko

S parkirišča Tuškov grič vodi proti vrhu pot, markirana po ki se vije čez travnik proti gozdu. Če se držite markacij, se čez travnik hitro povzpnete v gozd, kjer se stezica spremeni v nekoliko širši kolovoz, kateri vas v nekaj minutah pripelje do makadamske ceste. Od tod se ves čas držite cest; tista, po kateri hodite, vas skozi gozd in čez razgleden travnik pripelje do spodnje postaje 2 sedežnice Grič, kjer zavije v desno in se začne vzpenjati ob gozdnem robu naravnost navzgor po pobočju.
Po tej cesti nadaljujete do križišča, kjer zavijete na desno, čez nekaj dvajset metrov pa takoj na levo. Pot vas pripelje do samopostrežne restavracije od koder se odpre čudovit razgled: poleg Julijskih Alp, ki ste jih lahko občudovali že ves čas vzpona, boste okoli sebe opazili še Porezen in Ratitovec, vrhove Cerkljanskega in Idrijskega hribovja, v lepem vremenu pa bo pogled segel vse do Krima in Snežnika.
Od tu se naprej se odpravite proti malemu in velikemu bazena na Lomu(vodni zbiralniki), mimo Pretovča in se nato spustite levo navzdol po smučarski progi, imenovani » partizanska«. Na drugem odcepu od glavne poti zavijete levo (pred domačijo Kenda) in čez tristo metrov zavijemo ponovno na levo. Makadamska pot nas pelje mimo objekta šestsedežnice Lom. Da se spustimo v dolino moramo na dveh odcepih še dvakrat zaviti levo. Od tu greste samo še naravnost in pridete do izhodišča na Tuškovem griču.

Oglejte si Krozna-sprehajalna-pot - Tuskov grič na večjem zemljevidu.

KROŽNA SPREHAJALNA POT - POČIVALO - BLEGOŠ - SC CERKNO - POČIVALO

Dolžina: 14,5 km
Višinska razlika: 632 m
Čas: cca. 4 ure
Začetna točka: Restavracija parkirišče Počivalo
Najnižja točka: 930 m.n.v.
Najvišja točka: 1562 m.n.v.
GPS: Prenesi gpx datoteko

S parkirišča Počivalo se boste na turo podali po cesti, ki vodi proti vrhu SC Cerkno (cca 2 km) do odcepa za Blegoš (Slugov ovinek), tu zavijete desno in nadaljujete do koče na Blegošu. Od koče lahko nadaljujete do vrha Blegoša (1563 m). Ko se vračamo zavijemo na sedlu Slugov grič desno po stezi navzgor. Na sedlu so postavljeni številni smerokazi, kateri nas usmerjajo na Črni vrh (SC Cerkno, Robidnico itd). Nadaljujete po markirani poti do restavracije na Smučarskem centru Cerkno. Pod restavracijo pelje makadamska pot skozi gozd do Slugovega ovinka, od tu do izhodišča Počivalo.

Oglejte si Počivalo - Blegoš na večjem zemljevidu.

NAJ VAS VODI APLIKACIJA NA VAŠEM PAMETNEM TELEFONU!

Navodila:

1. vklopite GPS
  2. naložite si na telefon brezplačno aplikacijo Endomondo
  3. ob prvem zagonu se morate registrirati, ob vsakem nadaljnjem boste najprej videli osnovno namizje ("Workout")
  4. pričnite iz "Workout" namizja in izberite “Basic Workout”
  5. izberi "FOLLOW A ROUTE"
  6. izberi "NEARBY"
  7. izberi želeno sprehajalno pot
  8. izberite FOLLOW ROUTE (prenesel se bo zemljevid poti in videli boste svojo lokacijo - modra pika.)
  9. kliknite na puščico (play) in sledite rdeči črti - sprehajalni poti

Naložite si ENDOMONDO

Družinske krompirjeve počitnice, seniorski paket, polpenzion že za 28,05 € na dan... Preverite ugodne ponudbe za obisk navdihujoče Cerkljanske!

E-novice

Prijavite se na elektronske novice in sprejemajte nove ponudbe na email.

Vpišite email:

SMUČARSKI CENTER CERKNO
Najboljše slovensko smučišče 2011/12
Pridružite se nam na Facebook-u!

Obiščite našo SC Cerkno Facebook stran, kjer boste spremljali novosti, akcije in pregledovali zabavne vsebine.